Connect with us
Visual Merchandising

eCommerce za početnike

Čas 29. Šta je Visual Merchandising i zašto je koristan?

Čas 29. Šta je Visual Merchandising i zašto je koristan?

Da li ste nekada prošli pored izloga koji vas je ostavio bez teksta ili, drugim rečima, privukao vašu pažnju i prosto “naterao” da u istu uđete? Da li ste (ikad) pomislili ko se time bavi i koliko je to važno?

Veoma važan segment svake prodavnice jeste aranžiranje robe ili ista funkcionalnost/zanimanje kod ecommerce sajta, poznatije pod nazivom “Visual merchandising” ili u prevodu online aranžer proizvoda.

Šta je Visual Merchandising?

Radi maksimiziranja rezultata, neophodno je kontinuirano sortiranje redosleda artikala u kategoriji, podkategoriji ili listi proizvoda, sa ciljem da dodatno istaknete one artikle koji imaju veću konverziju ili jednostavno na kojima imate veću maržu.

Na primer, u kategoriji “Televizori”, vaša kompanija ima nekoliko stotina modela. Ali, potrebno vam je da imate mogućnost da kupcima izdvojite akcijske modele koji će se prikazati na vrhu ponude.

Problem koji imaju online trgovci u kategorijama proizvoda koji imaju nekoliko desetina ili stotina artikala jeste kako da istaknu one artikle koje žele, koji su najtraženiji ili koji su vam najisplativiji.

Tu na scenu stupaju visual merchandiseri ili aranžeri.

 

Prednosti Visual merchandising-a

S obzirom da veliki procenat poseta dolazi na kategorije i podkategorije proizvoda, koje neretko sadrže ogroman broj artikala, VM alat vam može pomoći da povećate konverziju.

Pomoću ovog alata ćete posetiocima i potencijalnim kupcima prezentovati:

  • artikle sa većim procentom konverzije;
  • akcijske artikle;
  • aktikle na kojima imate veću maržu.

 

Zaključak

Uvek je korisno imati opcije filtera i sortiranje proizvoda po ceni, ali čak i osnovna podela i sortiranje u okviru kategorija i podkategorija mora biti pod vašom kontrolom.

Ukoliko želite da naučite još više o Visual merchandising-u, predlažem vam istoimeno predavanje u sklopu “Ecommerce Akademije”.

Ukoliko ste propustili neku od lekcija u okviru naše omiljene sekcije Ecommerce za početnike, uvek možete da se vratite i nadoknadite gradivo.

 

 

Continue Reading

Specijalista E-Commerce poslovanja sa više od 10 godina iskustva u Internet prodaji na domaćem i inostranom tržištu. Osnivač Ecommerce magazina. Član Upravnog odbora eCommerce Asocijacije Srbije.

More in eCommerce za početnike

Popularno

Facebook

Tags

To Top