Obradujte kupce za vreme praznika!
61% kupaca nema ništa protiv da tokom praznične sezone 2018. godine kupovinu obavi u novim prodavnicama, dok je u sezoni 2017. godine njih 46% imalo identično mišljenje – Izvor: Google/Ipsos
Vreme praznika je idealan trenutak da ulepšate kraj godine Vašim kupcima i da ih obradujete.
Pomenuto iznenađenje nosi mnogo više prednosti nego što se čini u prvi mah, ali na ovaj način se kreiraju i stvaraju lojalni kupci. To može biti bilo koja vrsta benefita, koji će kupci rešiti neki problem ili olakšati kupovinu.
Pored reklame i “jačine” brenda, veoma važna je i ponuda, kao i na koji način je ona predstavljena. Učinite sve što je u vašoj moći da se kupovina u vašoj prodavnici isplati kupcu, u svakom smislu te reči.
Izdvajamo novine koje možete da unesete u Vašu prodavnicu za vreme novogodišnjih praznika.
Rešite im problem, ispoštujte, uštedite vreme, odaberite poklone, isporučite na vreme, preuzmite brigu na sebe i sebi ste obezbedili lojalne kupce.
Specijalno novogodišnje pakovanje
Potrudite se da kupcima u toku praznične sezone ponudite i novogodišnje pakovanje i ukrašavanje.
Nije nužno da usluga bude gratis, ali bi svakako bio veliki plus. Ovde se radi o velikoj uštedi vremena za svakog pojedinačnog kupca, jer kod vas kupuje gotov poklon.
Selekcija ponude = Ušteda vremena
Predlažemo vam da najprodavanije i najatraktivnije artikle iz vašeg asortimana podelite u grupe “Za nju”, “Za njega”, “Za decu”, “Za bake i deke”…
Na ovaj način kupcu dodatno štedite vreme i unapređujete korisničko iskustvo. Potencijalni kupac će se mnogo lakše snaći, a samim tim veća verovatnoća je da će kupiti kod vas.
Poklon uz (svaku) kupovinu
Danas je veoma teško razlikovati se, a kompanije se utrkuju na razne načine da privuku pažnju kupcima.
Gratis ili poklon uz kupovinu predstavlja stari, ali oprobani i veoma dobro utemeljeni način kreiranja lojalnih kupaca. Poklon se može ogledati u dodatnom, ali srodnom artiklu.
Brza isporuka
Blagovremena i brza isporuka je izuzetno važan deo online prodaje. Ovo je možda prava prilika da se testira dostava u istom danu.
Pored toga, ona predstavlja prvi direktan kontakt sa kupcem, koji čini veliki deo utiska.
Segmentirajte kupce
Slanje kupcima prave ponude takođe ima efekat uštede vremena i unapređenja korisničkog iskustva.
Kompanija Google je pre nekoliko nedelja objavila svoje istraživanje o ponašanju kupaca i iste podelila u čeriti grupe: stalni kupci, kupci koji kupuju pre početka prazničnih gužvi, kupci koji tragaju za akcijama i kupci koji kupuju u poslednjem trenutku.
Nakon ovakvih analiza i segmentacija, znaćete koje ponude je potrebno da šaljete kojoj grupi kupaca, kroz koji kanal komunikacije da ih kontaktirate, kao i u kom trenutku da koristite benefite.
Mišljenje autora
Pronađite svoje prednosti u odnosu na konkurenciju, pratite želje svojih kupaca, kao i dešavanja na tržištu i potrudite se da uvek pružite više.
Stvaranje lojalnih kupaca nije lako, potrebno je vreme i kontinuitet unapređenja korisničkog iskustva. Takođe, to je proces koji firmu može, ne samo da održi već i unapredi u mnogim segmentima poslovanja.
Da li ste vi priremili Vašim kupcima neko novogodišnje iznenađenje?
