Connect with us

Odbrojavanje može da počne!

E-Commerce

Odbrojavanje može da počne!

Odbrojavanje može da počne!

Prodajne akcije sa istaknutim odbrojavanjem ili sa oznakom “Flash” predstavljaju akcije sa ograničenim vremenskim periodom popusta i najčešće se koriste u Internet prodaji.

Neretko se vizuelno prikazuje štoperica ili sat koji odbrojava vreme trajanja akcije, koji često (do)nosi veliki popust.

Ovakav tip akcija se može sprovoditi u raznim priikama, a možda najčešće za čišćenje magacina prošlogodišnjih ili EOL modela sa ciljem da se probudi elemenat impulsne kupovine kod kupca i osećaj da će propustiti odličnu ponudu.

Dok se većina prodavnica povremeno koristi ovom opcijom, danas postoje prodavnice koje u svakodnevnoj ponudi imaju ovu kategoriju proizvoda sa kojima imaju mogućnost da targetiraju razne tipove kupaca.

Šta su “flash” akcije

Ukoliko ste videli odbrajavanje trajanja popusta na nekom pojedinačnom proizvodu za koji ste biti zainteresovani, to je bio osnovni primer “flash” akcije.

Najbolji scenario jeste da “sat koji odbrojava” postavite na što više mesta, ali da samim tim ne narušite korisničko iskustvo ili dizajn sajta. Pored stranice proizvoda, odbrojavanje možete istaći na prikazu proizvoda u Kategoriji, kao i na celom sajtu. Pored toga, odbrojavanje možete imati i u Newsletter-u, i zaista izgleda odlično 🙂

Primeri “flash” akcija

Prodajna akcija odbrojavanja može biti izuzetno efikasna metoda za (ras)prodaju viška zaliha.

“Flash” akcija je takođe odličan način za prodaju artikala koji su van sezone ili se već duže vreme nalaze u ponudi. To dovodi do nižih troškova poslovanja i troškova držanja zaliha, ali na kraju kreira kompaniji mogućnost da proda proizvode koji su dugo u skladištu i stvori prostor za nove proizvode koji se brzo prodaju.

Ovaj tip akcija, pored navedenog, predstavlja sjajnu priliku za povećanje prepoznatljivosti brenda.

Zaključak autora

Dok “flash” prodaja ne može biti ništa više od kratkoročnog stimulansa, pomenuta akcija nudi priliku da klijentima, kada ih već privučete, ponudite i vaše druge proivode i usluge. Recimo nešto kao ulaznica ili prilika da dodatno angažujete nove kupce.

Sa druge strane, iskustvo nam govori da su kupci koji (prvi put) kupuju na “Flash” akcijama lovci na popuste ili jeftinije artikle, ali svakako, mišljenja sam da se treba boriti za svakog kupca.

Prodaja putem Flash akcija može bolje da pozicionira vašu prodavnicu na tržištu, što znatno povećava vašu prodaju, online vidljivost, ali i donosi nove kupce, što je takođe veoma važno.

Da li ste već testirali ovakav tip prodajnih akcija?

 

Continue Reading
You may also like...

More in E-Commerce

To Top