E-Commerce
Primeri unapređenja e-commerce korisničkog iskustva u svetu
Pomeranje granica, uvođenje neočekivanog, a sve zarad prodaje i vrhunskog korisničkog iskustva, realnost je velikih i razvijenih tržišta.
Ma koliko je ideja na prvi pogled (su)luda, a implementacija i realizacija nemoguća, ukoliko ima tržišni potencijal i finansijsku isplativost, za istu ima prostora.
Ovoga puta Vam predstavljamo novine iz sveta E-Commerce poslovanja, sa kojima veliki igrači pokušavaju da se izdvoje od konkurencije i zahvaljujući istraživanju, analizi i odličnoj implementaciji, to i uspevaju.
Dostava u saobraćajnoj gužvi
Da li znate neki grad gde su velike saobraćajne gužve svakodnevnica? Živite u takvom gradu?
Novina koja je zasigurno uzdrmala tržište, ali i oduševila korisnike iste. Naime, kompanija Burger King je iskoristila više različitih vrsta tehnologija kako bi uspeli da pruže vrhunsko korisničko iskustvo kupovine i dostave hrane svima koji su zaglavljeni u saobraćajnoj gužvi.
Obratite pažnju na uvezivanje poruka na bilbordima sa semaforima i celokupnom kampanjom.
Pogledajte video:
Dostava kupljene robe u parkirani u automobil
Kompanija Amazon nastavlja da unapređuje svoje usluge, ali i ispituje kreativnost svog tima. Kako sada stvari stoje, zna se ko je lider na tržištu.
Scenario je da poručite proizvod sa njihove prodavnice, a da za razliku od standardne isporuke na kućnu ili poslovnu adresu, ovoga puta isporuče robu, pazite sada, u Vaš automobil. Ne, nismo pogrešili. Usluga “In-Car” obuhvata specijalno razvijen software koji omogućava osobi koja dostavlja poizvod da otključa gepek vašeg automobila i isporuči proizvode u Vaš automobil.
Pogledajte video:
Kompletiranje celokupnog procesa prodaje na Instagramu
Kao što smo prošle godine pisali, Instagram je unapredio svoj E-Commerce deo i sada možete da obavite celokupnu prodaju putem ove mreže bez odlaska na sajt prodavca.
Pročitajte više o tome u našem tekstu:
Automatizovana dostava dronovima
Vrlo verovatno je da ćemo uskoro imati potpuno automatizovane nezavisne shipping dron usluge, jer je DHL upravo lansirao takvu navedenu uslugu. Kao što možete videti u videu koji sledi, ideja je da prošetate do automata specialno urađenog za ovu uslugu, predate paket, date potrebne informacije, platite i Vaša pošiljka odmah “leti” ka svojoj destinaciji.
Pogledajte video:
Dostava istog dana
Ovo nije novina slažemo se u potpunosti, ovo je danas standard. Naime, Amazon je uspeo da “razmazi” svoje klijente pružajući najbolje korisničko iskustvo i uslugu na tržištu i zasluženo se “okitio najsjajnijim odličjem”. Ukoliko mislite da ovo nije utakmica, grdno se varate.
Scenario u kome Vi proizvod koji kupite danas, dobijate isti dan na adresu koju želite, po našem mišljenju predstavlja pravi primer ultimativnog kupovnog iskustva koji zaslužuje sve čestitke.
Pogledajte video:
Isporuka namirnica u vaš frižider
U pitanju je novi servis kompanije Walmart pod nazivom “InHome Delivery”, koji ima za cilj da namirnice kupljene u online prodavnici isporučuju direktno u frižider kupca.
Naravno, ova ideja povlači mnoga pitanja bezbednosti, ali Walmart je rešen da uspe u svojim namerama, tako što će pored stroge selekcije zaposlenih na ovim pozicijama, omogućiti da kupac posmatra uživo kako im se pakuje roba u frižider i kontroliše ulaz u kuću.
Pogledajte video:
Mišljenje autora
Prvi sam zastupnik teze da uvek treba da pratimo šta se dešava u svetu i u komšiluku, ali da istovremeno procenimo da li je i na koji način to moguće implementirati na našem tržištu.
Ne treba preterivati, naše online tržište je mlado i treba mu vremena da sazri. Drugim rečima, potrebno je vreme da se unaprede proizvodi i usluge, ali i edukuju svi uključeni u proces prodaje.
Iznenadite korisnike, izađite im u susret, oslušnite njihove potrebe i pružite vrhunsko korisničko iskustvo. Učitite to na taj način da Vam se korisnici sami vraćaju.
