Connect with us

Videla sam na Bookingu neki VRH Hotel, a on mi se posle pojavio na Instagramu! Kako?

Oglašavanje

Videla sam na Bookingu neki VRH Hotel, a on mi se posle pojavio na Instagramu! Kako?

Da li si se zapitala/o na koji način te prate, odnosno targetiraju sadržajem koji tebe zanima? Kako “oni” znaju šta tebe interesuje?

Rešenje ovog pitanja se nalazi “negde” između implementacije nekolicine tracking kodova (Google Analytics + Remarketing Tag + Facebook Pixel), dodatnog podešavanja alata koje koristite i konstantnoj analizi brojeva koje ćete početi da dobijate.

Scenario je jednostavan. Vi ste posetili Booking i videli interesantan hotel, a pri tome ste ulogovani na Facebook preko Browsera koji koristite. Pomenuti sajt ima implemetirane sve gore navede kodove i vaše praćenje počinje istog trenutka. Odlazite sa Bookinga, a niste rezervisali hotel koji ste gledali. Booking zna ko ste vi (koji Facebook nalog koristite), a Facebook pixel code mu to omogućava. Dodatnim podešavanjima, Booking je u svojim plaćenim oglasnim kampanjama naveo da se retargetiraju svi korisnici koji su videli, a nisu bookirali smeštaj. U nastavku vizuelno objašnjenje:

Nadalje ćemo detaljnije obraditi pomenute alate ili opcije alata, koji služe za retargetiranje posetilaca, a koje možete sami savladati, implementirati i koristiti.

Odgovor na navedeno pitanje u naslovu ovog teksta jeste u implementaciji 3 tracking code-a i nekoliko dodatnih podešavanja, a sve zavisi koliko ciljano želite da targetirate vaše potencijalne kupce. Jedno je sigurno, što preciznije i dublje se uradi targetiranje, smanjuje se procenat greške, a povećava verovatnoća prodaje.

IMPLEMENTACIJA

  1. GOOGLE ANALYTICS CODE
    GA code predstavlja JavaScript code koji podatke o poseti vašeg sajta prenosi u Google Analytics.
  2. GOOGLE ADWORDS REMARKETING CODE
    Remarketing code, predstavlja deo AdWords alata koji je jedan od najkorisnijih opcija u oglašavanju. Daje vam mogućnost da retargetirate vaše posetioce i korisnike sa konkretnom ponudom, prema njihovima aktivnostima: šta su gledali (svima), šta su gledali, a da to nisu kupili (samo ljudima koji ispunjavaju uslov).Saveti:
    – Ne zaboravite da kreirate Audience grupe 😉
    – Koristite negativne reči
    – Testirajte, testirajte, testirajte…
  3. FACEBOOK PIXEL
    Pixel društvene mreže Facebook predstavlja takođe veoma koristan način za retargetiranje korisnika segmentiranom ponudom na Facebook-u i/ili Instagramu, koja je zainteresovala vaše posetioce. A dodatnim opcijama koje nudi Facebook možete segmentirati veoma targetiranu i specifičnu nišu ljudi.

 

PODEŠAVANJA (preporučeni scenario)

  1. SPAJANJE ANALYTICS I ADWORDS ACCOUNT-A
    Više informacija:  https://support.google.com/analytics/answer/1033961?hl=en
  2. AKTIVIRANJE MERCHANT CENTER-A
    Kako bi automatizovali oglašavanje po proizvodu, potrebno je podesite opciju Merchant center.
    Više informacija: https://www.google.com/retail/solutions/merchant-center
  3. AKTIVIRANJE E-COMMERCE ANALYTICS (Enhanced Ecommerce)
    Više informacija:  https://support.google.com/analytics/answer/1009612?hl=en
  4. GOOGLE TAG MANAGER i  DATALAYER
    Više informacija:   https://support.google.com/tagmanager/answer/6102821?visit_id=1-636591277691475290-1916498555&rd=1
  5. KORIŠĆENJE FACEBOOK PRODUCT CATALOG
    Više informacija:   https://www.facebook.com/business/help/890714097648074

 

 

Comments

More in Oglašavanje

To Top